Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17421
Назва: Визначення динамічного навантаження, яке діє на напіввагон з пружно-фрикційними складовими в рамі
Інші назви: Determination of dynamic load acting on a gondola car with elastic-friction components in the frame
Автори: Фомін, Олексій Вікторович
Ловська, Альона Олександрівна
Ключові слова: транспортна механіка
напіввагон
несівна конструкція
рама
динамічне навантаження
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державна адміністрація залізничного транспорту України
Бібліографічний опис: Фомін О. В. Визначення динамічного навантаження, яке діє на напіввагон з пружно-фрикційними складовими в рамі / О. В. Фомін, А. О. Ловська // Залізничний транспорт України. - 2022. - № 2. - С. 28-37.
Короткий огляд (реферат): Перспективи розвитку транспортної інфраструктури зумовлюють необхідність підвищення ефективності експлуатації залізничного транспорту, який вже тривалий час є її провідною галуззю. При цьому особлива увага повинна приділятися технічній забезпеченості залізничного парку [1–3]. Відомо, що найбільш поширеним типом вагону у експлуатації є напіввагон. Станом на серпень 2021 р. відсоток напіввагонів від загального парку вагонів АТ «Укрзалізниця» становив 51,5 % (103227 вагонів). Одним з найбільш навантажених вузлів напіввагона є несівна конструкція. Здебільшого її пошкодження обумовлені дією значних динамічних навантажень, що виникають в експлуатації. Циклічність дії цих навантажень погіршує міцність несівних конструкцій вагонів. Найбільш поширеними пошкодженнями несівних конструкцій є тріщини, обрив зварювальних швів, деформації, перекіс тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17421
ISSN: 2311-4061 (print)
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фомін.pdf988.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.