Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17566
Назва: Логістика останньої милі для електронної торгівлі
Інші назви: Last-mile logistics for e-commerce
Автори: Швець, А. В.
Shvets, Alina
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Швець А. В. Логістика останньої милі для електронної торгівлі / А. В. Швець // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 185-187.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні значно зріс попит на електронну комерцію та відповідно доставку товарів до дверей клієнта, що зумовило стрімкий розвиток логістики «останньої милі». «Остання миля» – міжнародний термін в логістиці, який використовують для позначення останнього етапу в доставці від виробника до клієнта. При цьому поняття «остання миля» відноситься не лише до доставки продукції на короткі відстані – цю концепцію використовують для реалізації останнього етапу ланцюжка поставок між країнами та навіть континентами. Логістика «останньої милі» є досить популярним та перспективним напрямком розвитку як в контексті мікрологістичних, так і глобальних логістичних систем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17566
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець.pdf7.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.