Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17589
Назва: Маркетингові інновації та використання штучного Інтелекту : ключові фактори успіху в сучасному бізнесі
Інші назви: Marketing innovations and the use of artificial Intelligence : key success factors in modern business
Автори: Гончаров, В. Ф.
Федотова, І. В.
Goncharov, V. F.
Fedotova, I. V.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Гончаров В. Ф. Маркетингові інновації та використання штучного Інтелекту : ключові фактори успіху в сучасному бізнесі / В. Ф. Гончаров, І. В. Федотова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 211-212.
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі бізнесу маркетинг є необхідною складовою успішного просування продуктів і послуг на ринку. З метою впровадження нових стратегій та методів, компанії активно застосовують маркетингові інновації та використовують штучний інтелект. Маркетингові інновації здатні допомогти компаніям вирізнятись на ринку та привернути увагу споживачів. Інновації за «Керівництвом Осло» є продуктовими, процесовими, організаційними та маркетинговими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17589
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончаров.pdf7.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.