Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17597
Title: Перспективи маркетингової взаємодії у цифровій площині
Other Titles: Marketing interaction prospects in the digital area
Authors: Деділова, Т. В.
Согомонян, А. К.
Dedilova, T. V.
Sohomonian, A. K.
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Деділова Т. В. Перспективи маркетингової взаємодії у цифровій площині / Т. В. Деділова, А. К. Согомонян // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 223-225.
Abstract: Цифровий маркетинг вкрай важливий для сучасного бізнесу, оскільки дозволяє досягти більшої ефективності, продуктивно взаємодіяти зі споживачами та пристосовуватися до змін в цифровому середовищі. Він стає необхідним інструментом для підприємств будь-якого розміру, які бажають збільшити свою конкурентоспроможність та досягти успіху на ринку. Взаємодія у площині цифрового маркетингу є одним з найважливіших аспектів сучасного бізнесу і має численні переваги. Зокрема, однією із переваг такої взаємодії є глобальне охоплення аудиторії. Цифровий маркетинг дозволяє залучати аудиторію з усього світу без обмежень географічних меж. Інтернет забезпечує доступ до міжнародних ринків, дозволяючи підприємствам привертати увагу потенційних клієнтів з різних країн.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17597
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Деділова.pdf7.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.