Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17652
Назва: Determining patterns of vertical load on the prototype of a removable module for long-size cargoes
Інші назви: Визначення закономірностей вертикальної навантаженості концепту зйомного модуля для довгомірних вантажів
Автори: Vatulia, Glib
Lovska, Alyona
Pavliuchenkov, Mykhailo
Nerubatskyi, Volodymyr
Okorokov, Andrii
Hordiienko, Denys
Vernigora, Roman
Zhuravel, Irina
Ключові слова: transport mechanics
removable module
supporting structure
structural strength
structural adaptation
транспортна механіка
зйомний модуль
несуча конструкція
міцність конструкції
адаптація конструкції
Дата публікації: 2022
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Vatulia G. Determining patterns of vertical load on the prototype of a removable module for long-size cargoes / G. Vatulia, A. Lovska, M. Pavliuchenkov, V. Nerubatskyi, A. Okorokov, D. Hordiienko, R. Vernigora, I. Zhuravel // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2022. - Vol. 6, № 7(120). - Р. 21-29.
Серія/номер: Applied mechanics;
Короткий огляд (реферат): EN: The object of this study is the processes of occurrence, exposure to, and redistribution of loads in the supporting structure of a removable module for the transportation of long cargoes. To adapt platform cars to the transportation of long loads, it is proposed to introduce a removable module with elastic-friction connections in the structure. In order to select the optimal profiles for the removable module, in terms of minimal material consumption, the calculation was carried out in the Lira software package. Based on the calculation results, a spatial model of the concept of the removable module was built. To determine the dynamic loads that act on the platform car loaded with a removable module, a mathematical simulation was carried out. It was established that the use of elastic-friction links in the structure of the removable module helps reduce its dynamic load, as well as the platform car, by 4.6 %. The resulting acceleration was taken into account when calculating the strength of the removable module. The calculation results showed that the strength of the removable module under operational loads is ensured.
UA: Об’єктом дослідження є процеси виникнення, сприйняття та перерозподілу навантажень в несучій конструкції зйомного модуля для перевезень довгомірних вантажів. Для адаптації вагонів-платформ до перевезень довгомірних вантажів пропонується впровадження зйомного модуля з пружно-фрикційними зв’язками в конструкції. З метою вибору оптимальних з точки зору мінімальної матеріалоємності профілів виконання зйомного модуля проведено розрахунок у програмному комплексі “Ліра”. За результатами розрахунку створено просторову модель концепту зйомного модуля. Для визначення динамічних навантажень, які діють на вагон-платформу, завантажений зйомним модулем проведено математичне моделювання. Встановлено, що використання пружно-фрикційних зв’язків в конструкції зйомного модуля сприяє зменшенню його динамічної навантаженості, а також вагона-платформи на 4,6 %. Отримане прискорення враховане при розрахунках на міцність зйомного модуля. Результати розрахунку показали, що міцність зйомного модуля при експлуатаційних навантаженнях забезпечується.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17652
ISSN: 1729-3774 (print); 1729-4061 (online)
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vatulia.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.