Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17702
Назва: Формування мережі логістичних центрів пересадочних комплексів на основі використання розподіленої системи підтримки прийняття рішень з реалізацією колективної самоорганізації
Автори: Бутько, Тетяна Василівна
Прохорченко, Андрій Володимирович
Журба, Олександр Олександрович
Хведорец, Н. І.
Ключові слова: пересадочний комплекс
логістичний центр
розподілена система підтримки прийняття рішень
колективна самоорганізація
Дата публікації: 2011
Видавництво: Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бутько Т. В. Формування мережі логістичних центрів пересадочних комплексів на основі використання розподіленої системи підтримки прийняття рішень з реалізацією колективної самоорганізації / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, О. О. Журба, Н. І. Хведорец // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2011. - № 26. - С. 34-39.
Короткий огляд (реферат): UA: В роботі запропоновано використання в умовах реалізації системи логістичних центрів залізничних пересадочних комплексів принципово нову схему розподіленої системи підтримки прийняття рішень (РСППР) з реалізацією колективної самоорганізації, що дозволяє в залежності від ситуації, яка склалася на ринку пасажирських перевезень, здійснювати зміну структури РСППР за рахунок включення або виключення окремих підсистем, зміною зв'язків між підсистемами та схеми їх підпорядкування. Реалізація такої системи дозволяє підвищити ефективність прийняття рішень щодо управління роботою залізничних пересадочних комплексів за рахунок ув’язки їх роботи на сітьовому рівні.
EN: We propose to use in implementing a system of logistics centers rail interchange facilities fundamentally new scheme for distributed decision support system (DDSS) with the implementation of collective self-organization, which allow, to change the structure RSPPR to include or exclusion of certain subsystems depending on the situation in the passenger market, changing relations between the subsystems and schemes of their submission. Implementing such a system improves the efficiency of decision-making on management of the rail interchange facilities by linking their work at the network level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17702
ISSN: 1993-5579 (print)
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бутько.pdf318.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.