Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17751
Назва: Методологічний аспект управління організаційною структурою сервісного логістичного центру
Автори: Ломотько, Денис Вікторович
Дата публікації: 2006
Видавництво: Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ломотько Д. В. Методологічний аспект управління організаційною структурою сервісного логістичного центру / Д. В. Ломотько // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2006. - № 5. - С. 18-27.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах ринку транспортних послуг залізниці України беруть на себе додаткові технологічні операції, які виконуються сумісно з перевезенням вантажів. При цьому виникли нові задачі, пов'язані з реалізацією логістичних принципів і удосконаленню структур, що займаються вантажною, комерційною і маркетинговою роботою. Конкурентоспроможність залізниць і залучення вантажів на транспорт багато в чому пов'язані з підвищенням рівня сервісного транспортнологістичного обслуговування, що не можливо без створення єдиного логістичного центру залізниць України. Він повинен здійснювати планування і оптимізацію доставки вантажів, контролювати виконання графіка перевезення, надавати відповідну інформацію вантажовласникам. Ефективність функціонування логістичного центра полягає, у першу чергу, в підвищенні якості транспортно-логістичних послуг та забезпечення високого рівня сервісу обслуговування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17751
ISSN: 1993-5579 (print)
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ломотько.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.