Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17752
Назва: Оптимізація роботи мережі залізниць на основі раціонального розподілу сортувальної роботи
Автори: Бутько, Тетяна Василівна
Данько, Микола Іванович
Сіконенко, Григорій Михайлович
Дата публікації: 2004
Видавництво: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
Бібліографічний опис: Бутько Т. В. Оптимізація роботи мережі залізниць на основі раціонального розподілу сортувальної роботи / Т. В. Бутько, М. І. Данько, Г. М. Сіконенко // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2004. - № 58. - С. 196-200.
Серія/номер: Технічні науки та архітектура
Короткий огляд (реферат): Питання оптимальної організації вагонопотоків на мережі залізниць є сьогодні дуже актуальним. Час оберту вагону включає час на виконання основних стадій перевізного процесу: навантаження, формування, прямування у складі поїзду, переробка на технічних станціях, розформування, вивантаження та чекання виконання цих операцій. Аналіз часу оберту вказує, що значно меншу частину часу складає час руху, тому для прискорення доставки вантажу необхідно скоротити простої на технічних станціях. У статті наводиться методика вибору варіантних схем розташування сортувальних станцій на мережі залізниць за різними критеріями на основі теорії графів. Із отриманих варіантних схем за допомогою функціоналу обирається раціональний варіант.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17752
ISSN: 2522-1809 (print)
Розташовується у зібраннях:2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бутько.pdf157.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.