Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17856
Назва: Визначення оптимальних структур модернізації дизель-поїздів ДР-1А для відновлення логістики приміських пасажирських залізничних перевезень на неелектрифікованих ділянках залізниці
Інші назви: Defining of optimal modernization structure of DR-1A diesel motor units for suburban passenger rail logistics development on non-electrified railway lines
Автори: Ломотько, Денис Вікторович
Красноштан, Олександр Михайлович
Кава, Олександр Степанович
Новицький, Борис Олександрович
Пишняк, Сергій Петрович
Lomotko, Denis
Krasnoshtan, Olexander
Kava, Olexander
Novytskyi, Borys
Pyshnyak, Serhii
Ключові слова: приміські пасажирські залізничні перевезення
дизель-поїзди
модернізація
ремоторизація
розвиток систем
маршрутна мережа
suburban passenger rail transportation
diesel trains
modernization
remotorization
system development
route network
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ломотько Д. В. Визначення оптимальних структур модернізації дизель-поїздів ДР-1А для відновлення логістики приміських пасажирських залізничних перевезень на неелектрифікованих ділянках залізниці / Д. В. Ломотько, О. М. Красноштан, О. С. Кава, Б. О. Новицький, С. П. Пишняк // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2023. – № 3. – С. 43-52.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті проаналізовано можливі варіанти здійснення модернізації парку дизель-поїздів ДР-1А, одних з основних дизель-поїздів в Україні, що забезпечують приміські перевезення пасажирів на залізницях України. Визначено основні недоліки в поточній конструкції, а також причини, згідно з якими необхідно спланувати і реалізувати програму реалізації існуючого в Україні парку дизель-поїздів ДР-1А. Проведено аналіз досвіду проведення модернізації дизель-поїздів ДР-1А у країнах, де такий рухомий склад історично експлуатується. Проаналізовано досвід проведеної модернізації таких дизель-поїздів у країнах Європейського Союзу – Литві та Латвії. Зроблено висновок про необхідність формування програми модернізації дизель-поїздів для підвищення ефективності їхнього використання та відновлення мережі приміського сполучення на неелектрифікованих ділянках залізниці. Виявлено межі комплексної проблеми забезпечення приміським рухомим складом для перевезень на неелектрифікованих ділянках і синтезовано комплексний підхід щодо вирішення цієї проблеми.
EN: The article analyzes possible options for the modernization of the fleet of DR-1A diesel trains, which is one of the main diesel trains in Ukraine, providing suburban transportation of passengers on the railways of Ukraine. The main shortcomings in the current design are identified, as well as the reasons, according to which it is necessary to plan and implement the implementation program of the existing fleet of DR-1A diesel trains in Ukraine. An analysis of the experience of modernization of DR-1A diesel trains in countries where such rolling stock has been historically operated has been carried out. Thus, the experience of modernization of such diesel trains in the countries of the European Union - Lithuania and Latvia - was analyzed. It was concluded that it is necessary to form a program for the modernization of diesel trains to increase the efficiency of their use and restore the network of suburban communication on non-electrified sections of the railway. The complex problem of providing rolling stock for suburban transportation in non-electrified areas is defined and a complex approach to solving problematic issues with its provision is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17856
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (on-line)
Розташовується у зібраннях:Том 28 № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomotko.pdf637.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.