Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17953
Title: Цифровізація маркетингового управління на підприємствах залізничного транспорту
Other Titles: Digitalization of marketing management at railway transport enterprises
Authors: Чаркіна, Тетяна Юріївна
Задоя, В. О.
Charkina, T. Yu.
Zadoya, V. A.
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Чаркіна Т. Ю. Цифровізація маркетингового управління на підприємствах залізничного транспорту / Т. Ю. Чаркіна, В. О. Задоя // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 450-452.
Abstract: Актуальність застосування цифрових технологій при маркетинговому управлінні на підприємствах залізничного транспорту обумовлена необхідністю проведення стратегічних змін в бізнес-середовищі АТ «Укрзалізниця», направлених на зростання обсягу продажів транспортних послуг за рахунок переваг цифрової трансформації в умовах формування інформаційного суспільства. Сучасні цифрові технології, серед яких штучний інтелект, великі дані, Інтернет речей, блокчейн та інші, призводять до трансформації управлінських процесів, значно підвищуючи якість управлінських рішень
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17953
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чаркіна.pdf311.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.