Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17964
Назва: Прогнозвання споживчого попиту неагригованної моделі– моделі зросту
Інші назви: Prediction models of consumer demand neagrigirovannoy - growth model
Автори: Дейнека, Олександр
Позднякова, Любов
Dejneka, Oleksandr
Pozdnyakova, Lubov
Ключові слова: прогноз
метод
рівняння
система
похідна
товар
prognosis
methods
equations
systems
derivative
product
Дата публікації: 2015
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Дейнека О. Прогнозвання споживчого попиту неагригованної моделі– моделі зросту / О. Дейнека, Л. Позднякова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Науки: економіка, політологія, історія. – 2015. – № 6 (226). - С. 89-101.
Короткий огляд (реферат): UA: При прогнозуванні внутрішніх економічних зв'язків доцільно використовувати синтез інтуїтивних і формалізованих методів. Методи неформалізованного аналізу і прогнозу ґрунтуються на експертних оцінках. Велика їх роль на заключній стадії оцінки можливих варіантів розвитку внутрішніх економічних зв'язків і вибору найбільш достовірного варіанти прогнозу. Залежно від характеру наявних даних і необхідних результатів можуть використовуватися такі методи експертних оцінок: аналітичний метод, метод «Комісій», «Делфі», «Конференцій». Їх застосування передбачає вироблення нових ідей і підходів до вирішення поставлених завдань у формуванні припущень і гіпотез щодо розвитку внутрішніх економічних зв'язків.
EN: At prognostication of economic intercommunications it is expedient to use the synthesis of intuitional and formalizing analysis and prognosis are base onexpert estimations. Their role is great on the final stage of a stimation possible variants of development economic in tracommunications and choice of the most reliable variant of prognosis. Depending on character of present data and required results the next methods of expert estimations can be used: analytical method, method of “Commissions”, “Delfy”, “Conferences”. Their application supposes making of new ideas and going near the decision of the put tasks in forming of suppositions and hypotheses in relation to development of internal economic connections.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17964
ISSN: 2409-9260 (print)
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dejneka.pdf4.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.