Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18012
Назва: Формування інтелектуальної моделі функціонування залізничної станції під час виконання поїзної роботи
Інші назви: Intellectual model formation of railway station work during the train operation execution
Автори: Лаврухін, Олександр Валерійович
Lavrukhin, O.V.
Ключові слова: залізнична станція
поїзна робота
штучна нейронна мережа
черговий по станції
інтелектуальна система
railway station
train operation
artificial neural network
the station duty officer
intellectual system
Дата публікації: 2015
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Лаврухін О. В. Формування інтелектуальної моделі функціонування залізничної станції під час виконання поїзної роботи / О. В. Лаврухін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1 (55). - С. 43-53.
Короткий огляд (реферат): UA: Дана наукова робота спрямована на формування інтелектуальної технології визначення раціональної колії прийому вантажних поїздів на основі техніко-технологічних параметрів, яка дозволить черговому по станції отримувати оперативні, обґрунтовані рішення щодо виконання поїзної роботи в межах залізничної станції. Методика. В якості основних елементів дослідження виступають техніко-технологічні параметри залізничної станції при виконанні поїзної роботи. В основу сформованої моделі виконання поїзної роботи покладено методи нейронних мереж, які дозволяють сформувати автоматизовану систему, котра може «самостійно навчатися». Результати. Представлена модель щодо виконання поїзної роботи на залізничній станції реалізована на основі штучних нейронних мереж при використанні алгоритму навчання «з вчителем» в середовищі Matlab. Середовище Matlab також використане для безпосередньої реалізації інтелектуальної автоматизованої системи управління поїзною роботою призначеною для інтегрування в автоматизоване робоче місце чергового по станції. Розроблену систему також доцільно інтегрувати на автоматизоване робоче місце поїзного диспетчера. Дана пропозиція доцільна за умови наявності диспетчерської централізації на певній дільниці залізничної колії.
EN: The aim of this research work is to develop an intelligent technology for determination of the optimal route of freight trains administration on the basis of the technical and technological parameters. This will allow receiving the operational informed decisions by the station duty officer regarding to the train operation execution within the railway station. Metodology. The main elements of the research are the technical and technological parameters of the train station during the train operation. The methods of neural networks in order to form the selfteaching automated system were put in the basis of the generated model of train operation execution. Findings. The presented model of train operation execution at the railway station is realized on the basis of artificial neural networks using learning algorithm with a «teacher» in Matlab environment. The Matlab is also used for the immediate implementation of the intelligent automated control system of the train operation designed for the integration into the automated workplace of the duty station officer. The developed system is also useful to integrate on workplace of the traffic controller. This proposal is viable in case of the availability of centralized traffic control on the separate section of railway track.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18012
ISSN: 2307-3489 (print); 2307-6666 (online)
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lavrukhin.pdf512.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.