Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалашнікова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorКучерук, Ю. В.-
dc.contributor.authorКугай, О. Ю.-
dc.contributor.authorKalashnikova, T.-
dc.contributor.authorKucheruk, Y.-
dc.contributor.authorKugay, О.-
dc.date.accessioned2023-11-12T15:47:58Z-
dc.date.available2023-11-12T15:47:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКалашнікова Т. Ю. Пропускна спроможність залізничного напрямку за умов швидкісного руху / Т. Ю. Калашнікова, Ю. В. Кучерук, О. Ю. Кугай // Науковий погляд у майбутнє. - 2018. - Т. 2, Вип. 9. - С. 24-29.uk_UA
dc.identifier.issn2415-766Х (print); 2415-7538 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18073-
dc.description.abstractUA: Розглянуто можливість реформування залізниць загального користування України у вигляді реалізації «європейської» моделі функціонування ринку залізничних перевезень, що передбачає надання пропускної спроможності та «ниток» графіку окремим перевізникам, у тому числі і міжнародним. Досліджено сучасний стан залізничних перевезень щодо тенденції попиту. Проведено аналіз основних методів розрахунку пропускної спроможності. Моделюванням пропускної спроможності на найбільш завантаженому залізничному напрямку визначено оптимальне співвідношення параметрів: кількості поїздів за одиницю часу, стійкості руху поїздів, кількості типів поїздів та швидкості руху поїздів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Considered the possibility of reforming the general railways of Ukraine in the form of implementation of the "European" model of the functioning of the railroad market, which provides for the provision of railway capacity and thread schedules for individual carriers, including international ones. The present state of railway transportation in relation to the demand trend is investigated. The analysis of basic methods of calculating the railway capacity. The simulation of the railway capacity at the most loaded railway line determined the optimal ratio of parameters: the number of trains per unit time, trains stability, the number of train types and the speed of trains.-
dc.publisherІнститут морегосподарства та підприємництваuk_UA
dc.subjectпропускна спроможністьuk_UA
dc.subjectграфік руху поїздівuk_UA
dc.subjectзалізничний напрямокuk_UA
dc.subjectпасажирський рухuk_UA
dc.subjectвисокошвидкісний рухuk_UA
dc.subjectrailway capacityuk_UA
dc.subjecttrain traffic scheduleuk_UA
dc.subjectrailroad directionuk_UA
dc.subjectpassenger trafficuk_UA
dc.subjecthigh speed trafficuk_UA
dc.titleПропускна спроможність залізничного напрямку за умов швидкісного рухуuk_UA
dc.title.alternativeRailway capacity in the presence of high-speed trafficuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalashnikova.pdf934.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.