Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18074
Назва: Технологічні аспекти у роботі прикордонної дільничної станції в умовах підвищення рівня інформатизації
Інші назви: Technological aspects in the border precinct station in the raising the conditions information
Автори: Калашнікова, Татьяна Юріївна
Цвір, Павло Олександрович
Приступа, Сергій Петрович
Полозун, Роман Сергійович
Kalashnikova, Tetyana
Cvir, Pavlo
Pristupa, Sergey
Polozun, Roman
Ключові слова: залізничний транспорт
прикордонна дільнична станція
технологія
поїзда
вагони
система диспетчерської централізації «Каскад»
railway
border polling station
technology oborobky
trains
cars
centralized system of control "Cascade"
Дата публікації: 2016
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Калашнікова Т. Ю. Технологічні аспекти у роботі прикордонної дільничної станції в умовах підвищення рівня інформатизації / Т. Ю. Калащнікова, П. О. Цвір, С. П. Приступа, Р. С. Полозун // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2016. - № 17. - С. 46-50.
Серія/номер: Механіко-технологічні системи та комплекси;
Короткий огляд (реферат): UA: Досліджено особливості технології роботи прикордонної дільничної станції. Встановлено недоліки у процесі обробки поїздів та вагонів у зв’язку із додатковою витратою часу на проведення огляду прикордонною службою та необхідність покращення якості роботи станції за рахунок удосконалення технології та подальшої інформатизації. Запропоновано скорочення часу проходження поїздів контролюючими органами, що дозволить вивільнити час для надання інших операцій. Додатково покращити показники роботи станції передбачено за рахунок впровадження мікропроцесорної системи диспетчерської централізації «Каскад» на дільниці, до якої належить станція.
EN: Investigated technology features work border polling station. Established deficiencies in processing trains and cars because of the additional time spent on the examination Border Service and the need to improve the quality of the station by improving technology and further information. Designed by technological graphics processing trains. Thus, manufacturing process trains, entering the recycling of other countries design by reducing the time during drafting internal transit document (From 150 minutes to 100 minutes); delivery of documents to the customs post their inspection and returning the station Technology Center(From 180 minutes to 150 minutes); processing documents Frontier Forwarding office(From 90 min to 30 min); natures audit and layout storage(From 30 min to 15 min). Total time processing train reduced by about 18 %. These optimization processes will increase processing capacity to the station and its throughput about by 31%. A reduction in the time of passing trains regulatory authorities, which will free up time to provide other operations, such as local work . Additionally, to improve performance of stations provided through the introduction microprocessor control centralization "Cascade" at the district, to which the station.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18074
ISSN: 2411-2798 (print)
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalashnikova.pdf372.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.