Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18138
Title: Вчимося пам’ятати: специфіка використання дидактичних карток з історії голокосту зі студентами технічних спеціальностей
Authors: Єремєєва, Катерина Андріївна
Issue Date: 2018
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Єремєєва К. А. Вчимося пам’ятати: специфіка використання дидактичних карток з історії голокосту зі студентами технічних спеціальностей / К. А. Єремєєва // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 4-5.
Abstract: Політика пам’яті завжди була одним з найважливіших аспектів державотворення та формування ціннісної бази громадян. Тим більше це стосується виховної функції історичної науки, за допомогою якої формується світогляд молоді. Політика пам’яті завжди стикається з конфліктами пам’яті, контроверсійністю певних подій та особистостей. Втім деякі історичні явища протягом ХХ ст. вже знайшли свою однозначну оцінку, як, наприклад, Голокост і його засудження світовою спільнотою. З метою збереження пам’яті про Голокост в Україні був створений німецькоукраїнський проект «Вчимося пам’ятати». Учасники цього проекту розробили дидактичні матеріали для педагогічної роботи з молоддю. До них належать також дидактичні картки, присвячені історії Голокосту. Проект знаходиться на стадії розроблення, тож важливим є досвід апробації цих матеріалів і розроблення зауважень щодо їх використання з різною аудиторією. У цих тезах ми пропонуємо розглянути специфіку використання дидактичних карток під час занять зі студентами технічних спеціальностей.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18138
Appears in Collections:Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єремєєва.pdf307 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.