Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18145
Назва: Теоретичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації
Інші назви: Theoretical aspects of increasing the competitiveness of railway transport enterprises in the conditions of digitalization
Автори: Каличева, Наталія Євгеніївна
Масан, В. В.
Kalicheva, Natalia
Masan, Vadim
Ключові слова: підприємства залізничного транспорту
конкурентоспроможність
інформаційно-мережева економіка
цифровізація
економічна поведінка
стратегія конкурентного розвитку
конкурентні позиції
railway transport enterprises
competitiveness
information-network economy
digitalization
economic behav
competitive development strategy
competitive positions
Дата публікації: 2021
Видавництво: Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Каличева Н. Є. Теоретичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації / Н. Є. Каличева, В. В. Масан // Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2021. - Вип. 35. - С. 38-41.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): UA: У статті досліджено теоретичний базис забезпечення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту в умовах трансформації ринкового середовища за рахунок адаптації до викликів зовнішнього середовища. Розкрито взаємозв’язок інформації та економічного розвитку. Визначено чинники впливу інформатизації на діяльність підприємств залізничного транспорту. Наголошено на доцільності розвитку та підтримки інформаційного складника в розвитку підприємств залізничного транспорту з метою забезпечення їхніх конкурентних позицій на ринку. Окреслено, що для забезпечення стійкого положення підприємства на ринку необхідно змінити його економічну поведінку в бік адаптивної спроможності. Обґрунтовано доцільність розроблення стратегії конкурентного розвитку підприємств залізничного транспорту з урахуванням рівня впливу на їхню діяльність зовнішнього та внутрішнього середовища.
EN: The change in the model of economic development and the intensification of globalization processes has led to the need to revise the theoretical, methodological and practical aspects of ensuring the competitiveness of railway transport enterprises. After all, identifying threats to their competitiveness will provide an opportunity to address the problems of restoring the competitive advantages of enterprises in the industry and ensure further development of their competitiveness potential, which will be the basis for innovation and technological change in the railway industry. The implementation of strategic and tactical programs for the development of railway transport enterprises should take into account the rapidity and intensity of transformations, deepening the integration of the world economic space, which leads to an increase in their level of competitiveness. At the same time, the influence of the external environment, especially the digital transformation of socio-economic processes, is forcing companies to look for new ways to resist increasing competition. One of these areas is the search for synergies that result from cooperation with other businesses and business institutions, including scientific ones, which allows them to increase their flexibility to achieve a higher level of sustainable competitiveness and generate innovation. Under such conditions, enterprises are forced to change economic behavior in the direction of adaptability in the functioning of organizational and spatial construction and change the cycle of evolutionary development through the integrated use of general scientific approaches to enterprise management and behavioral management theories.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18145
ISSN: 2413-9971 (print)
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalicheva.pdf293.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.