Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18155
Назва: Особливості використання концепції маркетингу взаємовідносин на залізничному транспорті
Автори: Панченко, Наталія Георгіївна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Львівський інститут МАУП
Бібліографічний опис: Панченко Н. Г. Особливості використання концепції маркетингу взаємовідносин на залізничному транспорті / Н. Г. Панченко // Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 28 листопада 2018 року. – Львів: Львівський інститут МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 140-143.
Короткий огляд (реферат): У сьогочасних умовах посилення конкурентного тиску підприємства вдаються до незаконних і недобросовісних методів боротьби з конкурентами, використання різноманітних схем фінансових махінацій та маніпулювання свідомістю потенційних споживачів. Проте, результатом таких дій є невиконання взятих підприємством зобов’язань та у випадку з клієнтами невідповідність продукції чи послуги визначеним якісним характеристикам, що знижує рівень довіри клієнтів не тільки до відповідної компанії, але й до інших бізнес-суб’єктів. У таких умовах виникає потреба пошуку дієвих інструментів відновлення довіри та завоювання прихильності споживача, налагодження конструктивного діалогу між компанією та клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18155
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.