Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18161
Title: Вплив якості продукції на конкурентоспроможність підприємства
Authors: Каличева, Наталія Євгеніївна
Зіньківський, Артем Миколайович
Мельник, О. А.
Issue Date: 2018
Publisher: Аналітичний центр «Нова Економіка»
Citation: Каличева Н. Є. Вплив якості продукції на конкурентоспроможність підприємства / Н. Є. Каличева, А. М. Зіньківський, О. А. Мельник // Сучасні аспекти розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів: збірник тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 19 травня 2018 р.). – К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2018. – С. 28-30.
Abstract: На даний час для ефективного стратегічного розвитку кожне підприємство має знайти свою «індивідуальність, для перемоги в гострій конкурентній боротьбі на ринку. І головним в цьому виступає якість виготовлення продукції чи надання послуг. Адже конкурентоспроможною на ринку може бути лише та продукція, яка відповідає всім показникам свого службового призначення. Відповідно до [2] якість розглядають як сукупність властивостей товару, які здатні задовольняти потреби споживачів згідно із призначенням продукту. А виробництво та реалізація високоякісної продукції сприятиме отриманню підприємством додаткового економічного ефекту за рахунок збільшення рівня прибутку.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18161
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каличева.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.