Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18214
Title: Роль маркетингу в забезпеченні фінансової стійкості комерційного банку
Other Titles: The role of marketing in support of the financial sustainability of the commercial bank
Authors: Зоріна, Олена
Фадєєнко, Валерія
Zorina, Olena
Fadieienko, Valeriia
Keywords: маркетинг
банківський маркетинг
фінансова стійкість
комерційний банк
ефективний банківський маркетинг
фактори
банківська система
Issue Date: 2018
Publisher: Державний університет інфраструктури та технологій
Citation: Зоріна О. Роль маркетингу в забезпеченні фінансової стійкості комерційного банку / О. Зоріна, В. Фадєєнко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Вип. 42(2). - С. 142-148.
Series/Report no.: Економіка і управління;
Abstract: UA: У статті розглянуто маркетингову діяльність комерційного банку, як інструмент забезпечення його фінансової стійкості. Визначено, що серед авторів немає підходів щодо визначення ролі маркетингу в забезпеченні фінансової стійкості, науковці окремо розглядають банківський маркетинг та фінансову стійкість,не взаємопов’язуючи дані визначення між собою. Проведено аналіз сутності та важливості забезпечення фінансової стійкості кожного окремого банку, а тим самим банківської системи загалом, особливо в умовах економічної та політичної нестабільності. Розроблено власну класифікацію факторів, які впливають на фінансову стійкість банку. Досліджено роль маркетингу в діяльності банківської установи. Доведено, що застосування ефективного банківського маркетингу забезпечує динамічне, ефективне та стабільне функціонування комерційного банку, а тим самим його фінансову стійкість.
EN: The article deals with the marketing activities of a commercial bank as an instrument for ensuring its financial stability. It is determined that among authors there are no approaches to determining the role of marketing in ensuring financial sustainability, scholars specifically consider banking marketing and financial sustainability without interconnecting these definitions among themselves. The analysis of the essence and importance of ensuring the financial stability of each individual bank, and thus the banking system in general, especially in conditions of economic and political instability, was conducted. Developed its own classification of factors that affect the financial stability of the bank. The role of marketing in the activity of a banking institution is investigated. It is proved that the use of effective banking marketing ensures the dynamic, efficient and stable functioning of the commercial bank, and thus its financial stability.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18214
ISSN: 2664-2964 (print); 2664-2972 (online)
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf873.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.