Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18217
Назва: Дослідження технічного стану гальмових систем візків вантажних вагонів в умовах експлуатації
Інші назви: Investigation of the technical condition of brake systems of trucks of freight wagons under the conditions of operation
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Равлюк, Василь Григорович
Lovska, Alyona
Ravlyuk, Vasyl
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Дослідження технічного стану гальмових систем візків вантажних вагонів в умовах експлуатації / А. О. Ловська, В. Г. Равлюк // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 82 Міжнар. наук.-практ. конф. (20-21 квітня 2023 р.). - Дніпро : УДУНТ, 2023. - С. 318-320.
Короткий огляд (реферат): UA: Відомості, що висвітлюють безпеку руху у Департаменті вагонного господарства (ЦВ) АТ «Укрзалізниця», свідчать про те, що механічне обладнання гальмових важільних передач (ГВП) візків вантажних вагонів стало занадто вразливим в сучасних умовах експлуатації, які характеризуються підвищенням швидкостей руху та збільшенням осьового навантаження. Для виявлення слабких місць в конструкції гальмових систем візків, проведено основний та додатковий етапи досліджень. До основного етапу досліджень віднесено огляд вантажних вагонів, які обстежувалися на сортувальних станціях регіональних філій АТ «Укрзалізниця». Це були вагони різних типів, які належали до різних держав, й побудовані в різні роки.
EN: The main and additional stages of production research were carried out on the accumulation of statistical data on the presence of defective parts of the brake subsystem of freight wagons. The main stage of the research includes the wagons of JSC "Ukrzaliznytsia", and the additional - the own fleet of a private industrial enterprise. From the analysis of the technical condition of the brake subsystems of various types of freight cars, which were examined in operating conditions, it can be concluded that wedge-dual wear of brake pads in freight cars is always in the forefront.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18217
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ловська.pdf425.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.