Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorСиволовська, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-11-27T08:25:48Z-
dc.date.available2023-11-27T08:25:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Створення образу бренда як єдина запорука успішності на ринку / А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 листопада 2016 р.). – К. : КНТЕУ, 2016. – С. 42-44.uk_UA
dc.identifier.isbn978–966–629–802–0-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18248-
dc.description.abstractМи живемо в епоху брендів. Бренди проводять активну експансію в будь-яку сферу бізнесу, в соціальний світ, політику тощо. Бренди сприймаються як ікона добробуту, стилю, статусу. Подобається нам, чи ні, вони – наше все. Добре це чи погано?... Це усвідомлена необхідність. Нині брендинг не просто данина моді, він – неодмінна умова успішного існування практично всіх товарів та послуг. Така ситуація склалась в результаті перенасиченості ринків, складності в ідентифікації товарів за властивостями та якостями, жорстких конкурентних «війнах брендів».uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectструктура брендуuk_UA
dc.subjectідентичність брендуuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjecttrademarkuk_UA
dc.subjectbrand structureuk_UA
dc.subjectbrand identityuk_UA
dc.titleСтворення образу бренда як єдина запорука успішності на ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дергоусова.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.