Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18248
Назва: Створення образу бренда як єдина запорука успішності на ринку
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Ключові слова: бренд
брендинг
конкуренція
торгова марка
структура бренду
ідентичність бренду
brand
branding
competition
trademark
brand structure
brand identity
Дата публікації: 2016
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Створення образу бренда як єдина запорука успішності на ринку / А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 листопада 2016 р.). – К. : КНТЕУ, 2016. – С. 42-44.
Короткий огляд (реферат): Ми живемо в епоху брендів. Бренди проводять активну експансію в будь-яку сферу бізнесу, в соціальний світ, політику тощо. Бренди сприймаються як ікона добробуту, стилю, статусу. Подобається нам, чи ні, вони – наше все. Добре це чи погано?... Це усвідомлена необхідність. Нині брендинг не просто данина моді, він – неодмінна умова успішного існування практично всіх товарів та послуг. Така ситуація склалась в результаті перенасиченості ринків, складності в ідентифікації товарів за властивостями та якостями, жорстких конкурентних «війнах брендів».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18248
ISBN: 978–966–629–802–0
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дергоусова.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.