Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18248
Title: Створення образу бренда як єдина запорука успішності на ринку
Authors: Дергоусова, Алла Олександрівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Keywords: бренд
брендинг
конкуренція
торгова марка
структура бренду
ідентичність бренду
brand
branding
competition
trademark
brand structure
brand identity
Issue Date: 2016
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Citation: Дергоусова А. О. Створення образу бренда як єдина запорука успішності на ринку / А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 листопада 2016 р.). – К. : КНТЕУ, 2016. – С. 42-44.
Abstract: Ми живемо в епоху брендів. Бренди проводять активну експансію в будь-яку сферу бізнесу, в соціальний світ, політику тощо. Бренди сприймаються як ікона добробуту, стилю, статусу. Подобається нам, чи ні, вони – наше все. Добре це чи погано?... Це усвідомлена необхідність. Нині брендинг не просто данина моді, він – неодмінна умова успішного існування практично всіх товарів та послуг. Така ситуація склалась в результаті перенасиченості ринків, складності в ідентифікації товарів за властивостями та якостями, жорстких конкурентних «війнах брендів».
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18248
ISBN: 978–966–629–802–0
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дергоусова.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.