Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18252
Назва: Інтернет-реклама в сучасному суспільстві
Автори: Чебанова, Оксана Павлівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Ключові слова: реклама
рекламні технології
інтернет-реклама
ефективність реклами
аdvertising
advertising technology
Internet advertising
advertising effectiveness
limitations
Дата публікації: 2016
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Чебанова О. П. Інтернет-реклама в сучасному суспільстві / О. П. Чебанова, О. М. Мкртичьян // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. X Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 18 листоп. 2016 р.). – К. : КНТЕУ, 2016. – С. 93-95.
Короткий огляд (реферат): Протягом свого життя кожна людина активно користується інтернетом, а кількість інтернет-користувачів зростає з кожним днем. Маркетологи не могли упустити цей факт і на даний момент практично будь-яке підприємство чи фірма має свій сайт, мобільний додаток і рекламує свої послуги шляхом інтернет-реклами. Зі збільшенням контенту, споживаного користувачами, росте і пропозиція реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18252
ISBN: 978–966–629–802–0
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебанова.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.