Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18274
Назва: Ключові аспекти організації самостійної роботи студентів як форми отримання знань
Автори: Крихтіна, Юлія Олександрівна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Крихтіна Ю. О. Ключові аспекти організації самостійної роботи студентів як форми отримання знань / Ю. О. Крихтіна // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 68-69.
Короткий огляд (реферат): З метою всебічного розуміння сутності, змісту і функцій самостійної роботи, а головне її ефективного використання в процесі навчання, необхідно розглянути ключові аспекти цієї форми отримання знань. Це одна з важливих проблем вищої школи, де розвиток індивідуальної обдарованості і якісних особливостей студентів має істотне значення для їхньої майбутньої професійної і наукової діяльності. Характер і якість самостійної роботи студента, світоглядні, методологічні та методичні підходи до її розуміння визначальною мірою залежать від кожного викладача і кафедри в цілому. Тому розгляд самостійної роботи студентів має здійснюється в контексті зі з'ясуванням ролі викладача і кафедри в її організації та здійсненні. Викладач не повинен тяжіти і нав'язувати студенту свою точку зору. Його роль має полягати в рекомендаціях, відповідях на питання, що виникають у студентів під час самостійної роботи, контролі строків і якості виконання індивідуальних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18274
Розташовується у зібраннях:Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крихтіна.pdf307.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.