Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролов, Олександр Іванович-
dc.date.accessioned2023-11-28T13:40:43Z-
dc.date.available2023-11-28T13:40:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФролов О. І. Інтегративний підхід до організації самостійної роботи студентів / О. І. Фролов // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 75-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18280-
dc.description.abstractГоловне завдання системи вищої професійної освіти на сучасному етапі визначається як підготовка затребуваних, конкурентоспроможних фахівців, якими можна стати лише за умовою отримання якісної освіти. Для світової педагогіки проблематика самостійної роботи учнів не є принципово новою. Вирішальна роль в організації самостійної роботи студентів належить викладачеві, оскільки вона ініціюється і багато в чому визначається саме ним. Актуальною сьогодні є необхідність переорієнтації навчального процесу з навчання на процес навчальної діяльності з одночасним посиленням відповідальності студента за свою освіту. Перед викладачем постає завдання виступати не тільки носієм інформації і зберігачем відповідних норм і традицій, але й помічником у становленні та розвитку особистості студента. Тому виникає необхідність переведення студента з пасивного споживача знань на їхнього активного творця, що вміє сформулювати проблему, проаналізувати шляхи її вирішення, знайти оптимальний результат і довести його правильність.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleІнтегративний підхід до організації самостійної роботи студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фролов.pdf307.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.