Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18283
Назва: Необхідність удосконалення структури управління сервіс-центру вокзалу в рамках організації залізничного туризму на залізницях України
Інші назви: Necessity of management structure optimization of service center of railroad station within the framework of railway tourism on the railways of Ukraine
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Derhousova, A.О.
Ключові слова: стратегія розвитку транспортного підприємства
структура управління
залізничний туризм
strategy of development of a transport enterprise
management structure
railway tourism
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національний гірничий університет
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Необхідність удосконалення структури управління сервіс-центру вокзалу в рамках організації залізничного туризму на залізницях України / А. О. Дергоусова // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2011. - № 5. - С. 137-143.
Короткий огляд (реферат): UA: Обґрунтовано необхідність формування стратегії розвитку транспортного підприємства в сучасних умовах господарювання. Визначено важливі переваги залізничного транспорту на сучасному етапі розвитку ринкових відносин та в умовах жорсткої конкуренції на транспортному ринку. Визначено ключову роль вокзальних комплексів при розробці та впровадженні залізничного туризму в Україні. Показано важливість надання пасажирам додаткових послуг та особливу роль структурного підрозділу вокзалу – сервіс-центру. Запропоновано удосконалену структуру управління сервіс-центру на прикладі вокзалу Харків-пас. Застосування розроблених рекомендацій дозволить вийти залізничному транспорту на новий щабель конкурентних відносин.
EN: The results of investigation of necessity of transport enterprise development strategy forming are presented in the modern terms of ménage. Important advantages of railway transport are determined at the modern stage of development of market relations and in the conditions of hard competition at the transport market. The key role of the station complexes in introduction of railway tourism in Ukraine is shown. Importance of providing passengers with additional services and special role of structural subdivision of the station such as a service center is shown. The optimized structure of management of service center is offered on the example of the station Kharkiv-pass. Application of the worked out recommendations will allow the railway transport reach the new stage of competition relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18283
ISSN: 2071-2227 (print); 2223-2362 (online)
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf309.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.