Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18287
Title: Використання event-маркетингу для підвищення ефективності маркетингових комунікацій
Authors: Сиволовська, Олена Вікторівна
Дергоусова, Алла Олександрівна
Issue Date: 2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Citation: Сиволовська О. В. Використання event-маркетингу для підвищення ефективності маркетингових комунікацій / О. В. Сиволовська, А. О. Дергоусова // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІІI Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. – С. 131-132.
Abstract: Сучасні маркетингові комунікації – дуже креативні та різноманітні. Можна сперечатись про рівень їхньої ефективності, але емпіричним шляхом неодноразово доведено, що інноваційні заходи набагато влучніше «попадають в ціль», ніж класичні інструменти маркетингових комунікацій. Одним з таких креативних, цікавих та безумовно ефективних заходів просування є event- маркетинг. Основною стратегію event-маркетингу, буть то конференція або семінар, або модна вечірка, є брендинг під видом розваги, а також привернення підвищеної уваги постійних клієнтів і залучення потенційних споживачів.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18287
ISBN: 978-966-941-499-1
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сиволовська.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.