Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-29T15:31:07Z-
dc.date.available2023-11-29T15:31:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Використання засобів амбієнт-маркетингу на залізничному транспорті України / О. І. Зоріна // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. VIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 21 листопада 2014 р.). – К. : КНТЕУ, 2014. – C. 54-55.uk_UA
dc.identifier.isbn978–966–629–697–2-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18307-
dc.description.abstractВ умовах перенасиченості інформаційного простору різноманітними рекламними засобами, сучасний споживач стає прискіпливим і вибагливим, і часто просто ігнорує рекламні заходи, які щосили намагаються привернути його «вельмишановну» увагу. Копірайтери ламають голову, не сплять ночами і ставлять перед собою нелегкі задачі, а саме, як розробити таке рекламне звернення, яке «розтопить крижане серце» цільової аудиторії і вразить «точно в ціль», тобто не тільки максимально приверне увагу, а й спонукає споживача на прийняття рішення про покупку. Нестандартне і несподіване рішення цієї актуальної проблеми пропонує дещо новий для українського рекламного ринку захід – ambient-маркетинг.uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectambient-маркетингuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectмодель споживацької поведінки AIDAuk_UA
dc.subjectреклама на залізничному транспортіuk_UA
dc.subjectambient-marketinguk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectconsumer behavior model AIDAuk_UA
dc.subjectadvertising on the railwayuk_UA
dc.titleВикористання засобів амбієнт-маркетингу на залізничному транспорті Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.