Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18307
Назва: Використання засобів амбієнт-маркетингу на залізничному транспорті України
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Ключові слова: ambient-маркетинг
цільова аудиторія
модель споживацької поведінки AIDA
реклама на залізничному транспорті
ambient-marketing
target audience
consumer behavior model AIDA
advertising on the railway
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Використання засобів амбієнт-маркетингу на залізничному транспорті України / О. І. Зоріна // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. VIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 21 листопада 2014 р.). – К. : КНТЕУ, 2014. – C. 54-55.
Короткий огляд (реферат): В умовах перенасиченості інформаційного простору різноманітними рекламними засобами, сучасний споживач стає прискіпливим і вибагливим, і часто просто ігнорує рекламні заходи, які щосили намагаються привернути його «вельмишановну» увагу. Копірайтери ламають голову, не сплять ночами і ставлять перед собою нелегкі задачі, а саме, як розробити таке рекламне звернення, яке «розтопить крижане серце» цільової аудиторії і вразить «точно в ціль», тобто не тільки максимально приверне увагу, а й спонукає споживача на прийняття рішення про покупку. Нестандартне і несподіване рішення цієї актуальної проблеми пропонує дещо новий для українського рекламного ринку захід – ambient-маркетинг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18307
ISBN: 978–966–629–697–2
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.