Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18309
Title: Нетрадиційні види реклами як сучасні ефективні засоби впливу на цільову аудиторію
Authors: Наумова, Олена Едуардівна
Антонова, О. І.
Keywords: реклама
рекламодавець
цільова аудиторія
нетрадиційні види реклами
сувенірна реклама
advertising
advertiser
target audience
unconventional form of advertising
advertising Souvenirs
Issue Date: 2014
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Citation: Наумова О. Е. Нетрадиційні види реклами як сучасні ефективні засоби впливу на цільову аудиторію / О. Е. Наумова, О. І. Антонова // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. VIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 21 листопада 2014 р.). – К. : КНТЕУ, 2014. – C. 106-107.
Abstract: У даний час неможливо уявити сучасне життя без реклами. Реклама оточує нас повсюди, але для її поширення застосовують, як правило традиційні рекламні засоби. Проте, як показує практика, традиційні засоби реклами для багатьох рекламодавців є занадто дорогими. Крім того, традиційні рекламні засоби характеризуються зростанням рекламного шуму. Так, наприклад, у США щодня кожний споживач у середньому стикається із 3000 рекламних повідомлень, а мешканець великого міста контактує з близько 13000 рекламних оголошень і логотипів. Причому переважна більшість всієї реклами зосереджена на традиційних носіях.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18309
ISBN: 978–966–629–697–2
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумова.pdf964.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.