Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбруч, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorТоропова, Дарія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-12-07T15:16:34Z-
dc.date.available2023-12-07T15:16:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОбруч Г. В. Управління досвідом клієнтів підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації / Г. В. Обруч, Д. Д. Торопова // Виклики та перспективи соціально-економічного розвитку залізничного транспорту – УКРПРОФЗТ 2021 : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Київ: ДУІТ, 2021. – С. 29-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18419-
dc.description.abstractДоведено доцільність провадження підприємствами залізничного транспорту політики клієнтоцентричного мислення, адаптації бізнес-моделі розвитку компанії до нових трендів клієнтської поведінки, забезпечення цифрової трансформації клієнтського сервісу. Запропоновано використання таких ефективних інструментів управління клієнтським досвідом як рішення у сфері проєктування досвіду споживачів, метрики оцінювання ефективності взаємодії клієнтів з підприємствами залізничного транспорту, нові підходи до формування їх маркетингової політики та інструменти digital-маркетингу.uk_UA
dc.publisherДержавний університет інфраструктури та технологійuk_UA
dc.titleУправління досвідом клієнтів підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обруч.pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.