Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18419
Назва: Управління досвідом клієнтів підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації
Автори: Обруч, Ганна Володимирівна
Торопова, Дарія Дмитрівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Обруч Г. В. Управління досвідом клієнтів підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації / Г. В. Обруч, Д. Д. Торопова // Виклики та перспективи соціально-економічного розвитку залізничного транспорту – УКРПРОФЗТ 2021 : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Київ: ДУІТ, 2021. – С. 29-31.
Короткий огляд (реферат): Доведено доцільність провадження підприємствами залізничного транспорту політики клієнтоцентричного мислення, адаптації бізнес-моделі розвитку компанії до нових трендів клієнтської поведінки, забезпечення цифрової трансформації клієнтського сервісу. Запропоновано використання таких ефективних інструментів управління клієнтським досвідом як рішення у сфері проєктування досвіду споживачів, метрики оцінювання ефективності взаємодії клієнтів з підприємствами залізничного транспорту, нові підходи до формування їх маркетингової політики та інструменти digital-маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18419
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обруч.pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.