Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18419
Title: Управління досвідом клієнтів підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації
Authors: Обруч, Ганна Володимирівна
Торопова, Дарія Дмитрівна
Issue Date: 2021
Publisher: Державний університет інфраструктури та технологій
Citation: Обруч Г. В. Управління досвідом клієнтів підприємств залізничного транспорту в умовах цифровізації / Г. В. Обруч, Д. Д. Торопова // Виклики та перспективи соціально-економічного розвитку залізничного транспорту – УКРПРОФЗТ 2021 : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Київ: ДУІТ, 2021. – С. 29-31.
Abstract: Доведено доцільність провадження підприємствами залізничного транспорту політики клієнтоцентричного мислення, адаптації бізнес-моделі розвитку компанії до нових трендів клієнтської поведінки, забезпечення цифрової трансформації клієнтського сервісу. Запропоновано використання таких ефективних інструментів управління клієнтським досвідом як рішення у сфері проєктування досвіду споживачів, метрики оцінювання ефективності взаємодії клієнтів з підприємствами залізничного транспорту, нові підходи до формування їх маркетингової політики та інструменти digital-маркетингу.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18419
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Обруч.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.