Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумова, Олена Едуардівна-
dc.date.accessioned2023-12-09T11:43:58Z-
dc.date.available2023-12-09T11:43:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових структур в умовах реформування залізничного транспорту України / О. Е. Наумова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: материалы ІІІ Международной научно-практической конференции (23-27 июня 2008 г., Судак). – Киев: ГЭТУТ, 2008. – С. 330-332.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-2197-06-8-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18487-
dc.description.abstractРеформування економіки України, її спрямованість до євроінтеграції вимагає проведення ринкових перетворень і на залізничному транспорті, який є однією з базових галузей. Жорстка конкуренція на ринку транспортних послуг ставить перед підприємствами залізничного транспорту задачу переходу на нові моделі управління, які сприятимуть досягненню високого рівня конкурентоспроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках. Вирішення цієї задачі вимагає перегляду існуючих систем господарювання з позицій більш активного застосування концепції маркетингу.uk_UA
dc.publisherГосударственный экономико-технологический университет транспортаuk_UA
dc.titleПідвищення ролі маркетингових структур в умовах реформування залізничного транспорту Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумова.pdf2.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.