Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18487
Назва: Підвищення ролі маркетингових структур в умовах реформування залізничного транспорту України
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Дата публікації: 2008
Видавництво: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Бібліографічний опис: Наумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових структур в умовах реформування залізничного транспорту України / О. Е. Наумова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: материалы ІІІ Международной научно-практической конференции (23-27 июня 2008 г., Судак). – Киев: ГЭТУТ, 2008. – С. 330-332.
Короткий огляд (реферат): Реформування економіки України, її спрямованість до євроінтеграції вимагає проведення ринкових перетворень і на залізничному транспорті, який є однією з базових галузей. Жорстка конкуренція на ринку транспортних послуг ставить перед підприємствами залізничного транспорту задачу переходу на нові моделі управління, які сприятимуть досягненню високого рівня конкурентоспроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках. Вирішення цієї задачі вимагає перегляду існуючих систем господарювання з позицій більш активного застосування концепції маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18487
ISBN: 978-966-2197-06-8
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумова.pdf2.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.