Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18487
Title: Підвищення ролі маркетингових структур в умовах реформування залізничного транспорту України
Authors: Наумова, Олена Едуардівна
Issue Date: 2008
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Наумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових структур в умовах реформування залізничного транспорту України / О. Е. Наумова // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: материалы ІІІ Международной научно-практической конференции (23-27 июня 2008 г., Судак). – Киев: ГЭТУТ, 2008. – С. 330-332.
Abstract: Реформування економіки України, її спрямованість до євроінтеграції вимагає проведення ринкових перетворень і на залізничному транспорті, який є однією з базових галузей. Жорстка конкуренція на ринку транспортних послуг ставить перед підприємствами залізничного транспорту задачу переходу на нові моделі управління, які сприятимуть досягненню високого рівня конкурентоспроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках. Вирішення цієї задачі вимагає перегляду існуючих систем господарювання з позицій більш активного застосування концепції маркетингу.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18487
ISBN: 978-966-2197-06-8
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наумова.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.