Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДейнека, Олександр Георгійович-
dc.contributor.authorКотик, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorТарасова, Т. М.-
dc.date.accessioned2023-12-11T16:32:26Z-
dc.date.available2023-12-11T16:32:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДейнека О. Г. Напрямки посилення впливу залізничної монополії на ринку транспортних послуг / О. Г. Дейнека, В. О. Котик, Т. М. Тарасова // Управління проектами: проектний підхід в сучасному менеджменті : матеріали ХI Міжнар. наук.-практ. конф. фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців. – Одеса : ОДАБА, 2020. – С. 77-81.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7900-30-5-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18517-
dc.description.abstractВ сучасних умовах якісно нового бачення набуває проблема реального реформування галузі залізничного транспорту. За попередні три десятиліття мали місце лише декларативні заяви представників керівних структур держави, а також Укрзалізниці щодо необхідності проведення структурних змін в управлінні на всіх рівнях галузі. Було запропоновано декілька псевдореформ з поверхневим їх обгрунтуванням, які мали внести корегування в структуру і управління галузі з визначенням термінів часу та очікуваних кінцевих результатів. Проте невизначенність з учасниками інвестиційних вливань, відсутність гарантій держави щодо покриття можливих ризиків, відсутність професіоналізму як виконавців, так і керівників галузі та їх безкінечна зміна та ротація привели до жахливих наслідків і, як наслідок, майже до повного розвалу галузі залізничних перевезень.uk_UA
dc.publisherОдеська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.titleНапрямки посилення впливу залізничної монополії на ринку транспортних послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дейнека.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.