Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorКозодой, Дмитро Сергійович-
dc.date.accessioned2023-12-12T05:22:21Z-
dc.date.available2023-12-12T05:22:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПанченко С. В. Підвищення якості спеціального навчання шляхом впровадження моделі «перевернутого навчання» / С. В. Панченко, Д. С. Козодой // Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (28–29 листопада 2018 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 158.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18537-
dc.description.abstractСистема спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, яка існує в Україні, характеризується певними особливостями. Однією з таких особливостей є наявність значного обсягу інформації, яким слухач повинен оволодіти на професійному рівні в досить короткий термін, як правило, не більше 36 годин. Відповідно в такій ситуації на перший план виходить самостійна робота слухачів і форми навчання, при яких буде зменшена залежність якості навчання від кількості аудиторних занять. Одним із шляхів вирішення цього завдання може стати застосування в системі спеціального навчання моделі «перевернутого навчання», яка належить до форм змішаного навчання і покликана вирішити комплекс проблем, характерних для традиційної системи навчання.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПідвищення якості спеціального навчання шляхом впровадження моделі «перевернутого навчання»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Організація самостійної роботи студентів у контексті підвищення якості освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панченко.pdf302.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.