Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18620
Назва: Проектування перспективного напіввагона нового покоління підвищеної вантажопідйомності з допустимим осьовим навантаженням 25-27 т
Автори: Візняк, Руслан Іванович
Чепурченко, Ілля Вадимович
Дата публікації: 2012
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Візняк Р. І. Проектування перспективного напіввагона нового покоління підвищеної вантажопідйомності з допустимим осьовим навантаженням 25-27 т / Р. І. Візняк, І. В. Чепурченко // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 72 Міжнародної науково-практичної конференції (19-20 квітня 2012 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2012. – С. 37-38.
Короткий огляд (реферат): UA: Основними сучасними вимогами, які пред'являються операторами рухомого складу до вагонів нового покоління є: підвищення вантажопідйомності і зменшення тари, а також збільшення міжремонтних пробігів. Виходячи з аналізу номенклатури вантажів ринку перевізного процесу, де переважають сипкі і навалочні вантажі, які не вимагають захисту від атмосферних опадів, можна зробити висновок, що найбільш затребуваним і дефіцитним видом рухомого складу є напіввагон.
EN: To achieve the best technical and economic indicators that meet current market requirements, was designed by a specialized promising new generation of open-top car. When designing the gondola had been used in modern computational methods to examine the effect on the strength of the various operational design load combinations and, thus, shorten the design and development of products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18620
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Візняк.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.