Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВізняк, Руслан Іванович-
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-15T21:15:00Z-
dc.date.available2023-12-15T21:15:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВізняк Р. І. Дослідження динаміки та стійкості кузовів напіввагонів відносно палуб залізнично-поромних суден в умовах морського хвилювання при комбінованих перевезеннях / Р. І. Візняк, А. О. Ловська // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 72 Міжнародної науково-практичної конференції (19-20 квітня 2012 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2012. – С. 49-51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18621-
dc.description.abstractUA: Історично склалося, що Україна була і залишається перехрестям важливих шляхів руху вантажів, які в дійсний час є ланкою міжнародних транспортних коридорів. З метою зменшення відстані цих шляхів від відправника до отримувача, скорочення часу доставки вантажу, а також забезпечення його схоронності під час перевезень широке розповсюдження отримали комбіновані транспортні системи між окремими галузями транспортного комплексу. Найбільш продуктивний та перспективний симбіоз в цьому напрямку склався між залізничним та водним видами транспорту. Успішною похідною даного об’єднання є залізнично-поромні перевезення, які стали невід’ємною частиною міжнародних транспортних коридорів.uk_UA
dc.description.abstractEN: The report deals with the freight car body dynamics under the operation in the international railway and water communication in the conditions of rolling taking into account different wave route angles in relation to the ferry vessel body. Principle kinds of the freight car oscillatory movement are considered under sea roughness conditions that make impact on it’s durability and stability relatively to the vessel deck. Ways for wagon structures adaptation for operation in international railway-ferry communication were developed.-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.titleДослідження динаміки та стійкості кузовів напіввагонів відносно палуб залізнично-поромних суден в умовах морського хвилювання при комбінованих перевезенняхuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Візняк.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.