Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18621
Назва: Дослідження динаміки та стійкості кузовів напіввагонів відносно палуб залізнично-поромних суден в умовах морського хвилювання при комбінованих перевезеннях
Автори: Візняк, Руслан Іванович
Ловська, Альона Олександрівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Візняк Р. І. Дослідження динаміки та стійкості кузовів напіввагонів відносно палуб залізнично-поромних суден в умовах морського хвилювання при комбінованих перевезеннях / Р. І. Візняк, А. О. Ловська // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 72 Міжнародної науково-практичної конференції (19-20 квітня 2012 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2012. – С. 49-51.
Короткий огляд (реферат): UA: Історично склалося, що Україна була і залишається перехрестям важливих шляхів руху вантажів, які в дійсний час є ланкою міжнародних транспортних коридорів. З метою зменшення відстані цих шляхів від відправника до отримувача, скорочення часу доставки вантажу, а також забезпечення його схоронності під час перевезень широке розповсюдження отримали комбіновані транспортні системи між окремими галузями транспортного комплексу. Найбільш продуктивний та перспективний симбіоз в цьому напрямку склався між залізничним та водним видами транспорту. Успішною похідною даного об’єднання є залізнично-поромні перевезення, які стали невід’ємною частиною міжнародних транспортних коридорів.
EN: The report deals with the freight car body dynamics under the operation in the international railway and water communication in the conditions of rolling taking into account different wave route angles in relation to the ferry vessel body. Principle kinds of the freight car oscillatory movement are considered under sea roughness conditions that make impact on it’s durability and stability relatively to the vessel deck. Ways for wagon structures adaptation for operation in international railway-ferry communication were developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18621
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Візняк.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.