Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18686
Назва: Застосування арт-методів у викладанні психологічних дисциплін
Автори: Количева, Тетяна Владиславна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Количева Т. В. Застосування арт-методів у викладанні психологічних дисциплін / Т. В. Количева // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 15-16.
Короткий огляд (реферат): Викладання психологічних дисциплін передбачає, окрім надання необхідного матеріалу й атестації студентів, закладення студентам особливих умінь, які стосуються пізнання власної особистості та самоаналізу. Важливо, щоб студенти побачили в дії ті чи інші психологічні феномени. Для цього дуже корисними можуть бути проективні психологічні методики. Відмітною рисою проективних методик є те, що в них використовуються невизначені та слабоструктуровані стимули, які створюють найбільш оптимальні умови для проявлення внутрішнього світу людини. Найбільш інформативними проективними методиками є арт-методики. Малюнок – це зашифроване послання несвідомого свідомому. Робота з проективно-графічним матеріалом відбувається через метафору – перенесення властивостей одного предмета на інший на основі загальної ознаки. Метафора народжується в процесі асоціації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18686
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Количева.pdf228.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.