Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвчаренко, В. М.-
dc.date.accessioned2023-12-18T20:06:44Z-
dc.date.available2023-12-18T20:06:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОвчаренко В. М. Недоліки і переваги тестового контролю знань студентів у процесі вивчення філософії / В. М. Овчаренко // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 21-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18696-
dc.description.abstractНедоліки тестування, як правило, пов’язуються, по-перше, з «угадуванням» правильної відповіді з декількох можливих, а , по-друге, з тим, що частина відповідей відразу виключається студентами як повна нісенітниця, що вважається «підказкою» правильної відповіді для тих студентів, які вміють мислити логічно. Скандально відомий російський історик і публіцист Ілля Вікторович Смірнов дав навіть визначення самого терміна «тестування», яке в оригіналі звучить так: «...дешевый и простой механизм формальной отчетности в тех случаях, когда реальное наличие знаний безразлично или даже нежелательно». Відверта скандальна перекрученість такого «визначення» процесу тестування, тим не менш, висвітлює головний недолік тестової перевірки знань – формальний характер отриманих результатів.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleНедоліки і переваги тестового контролю знань студентів у процесі вивчення філософіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Овчаренко.pdf228.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.