Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18696
Назва: Недоліки і переваги тестового контролю знань студентів у процесі вивчення філософії
Автори: Овчаренко, В. М.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Овчаренко В. М. Недоліки і переваги тестового контролю знань студентів у процесі вивчення філософії / В. М. Овчаренко // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 21-22.
Короткий огляд (реферат): Недоліки тестування, як правило, пов’язуються, по-перше, з «угадуванням» правильної відповіді з декількох можливих, а , по-друге, з тим, що частина відповідей відразу виключається студентами як повна нісенітниця, що вважається «підказкою» правильної відповіді для тих студентів, які вміють мислити логічно. Скандально відомий російський історик і публіцист Ілля Вікторович Смірнов дав навіть визначення самого терміна «тестування», яке в оригіналі звучить так: «...дешевый и простой механизм формальной отчетности в тех случаях, когда реальное наличие знаний безразлично или даже нежелательно». Відверта скандальна перекрученість такого «визначення» процесу тестування, тим не менш, висвітлює головний недолік тестової перевірки знань – формальний характер отриманих результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18696
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Овчаренко.pdf228.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.