Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18740
Назва: Досвід створення посібника з навчання анотування та реферування для іноземних студентів залізничних спеціальностей
Автори: Ситковська, Марина Ігорівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ситковська М. І. Досвід створення посібника з навчання анотування та реферування для іноземних студентів залізничних спеціальностей / М. І. Ситковська // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 41-42.
Короткий огляд (реферат): Особливе значення для іноземних студентів під час вивчання російської мови у ВНЗ має набування професійної компетенції, знань, Умінь та навичок, які базуються на засвоєнні інформації про досягнення науково-технічної думки в нашій країні та за кордоном, що відображено в цілій низці наукових видань, серед яких можна виділити: галузеві довідники, підручники, статті, профільні науково-технічні журнали, матеріали наукових конференцій, каталоги та проспекти, патентні описи й технічні інструкції. Кожен з цих видів науково-технічної літератури має своє призначення та є первинною інформативною документацією. У залежності від практичної цінності науково-технічної інформації та засобів застосування джерел ця інформація обробляється по-різному. Серед головних засобів обробки спеціальної літератури слід виділити анотацію та реферат. Вони є важливими шляхами, котрі ефективно забезпечують швидкий обмін науково-технічними досягненнями і суттєво скорочують час, необхідний на обробку та засвоєння інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18740
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ситковська.pdf229.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.