Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГулай, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-12-26T07:12:37Z-
dc.date.available2023-12-26T07:12:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГулай О. С. Активізація рекламного забезпечення як одна із складових створення високого рейтингу ВНЗ / О. С. Гулай // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 48-49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18758-
dc.description.abstractЗабезпечення матеріально-технічною базою для навчання та практичної підготовки студентів – це головна складова не тільки ефективної роботи кожного ВНЗ, а й створення його високого рейтингу. Разом з тим існують багато питань, пов’язаних з обмеженістю бюджетного фінансування, зменшенням загальної чисельності абітурієнтів та великою конкуренцією серед ВНЗ, що є як позитивним, так і негативним фактором злагодженої роботи. У таких умовах важливим і приорітетним завданням є рекламне забезпечення в засобах масової інформації оголошень щодо заохочення вступу абітурієнтів до ВНЗ.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleАктивізація рекламного забезпечення як одна із складових створення високого рейтингу ВНЗuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулай.pdf229.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.