Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18758
Назва: Активізація рекламного забезпечення як одна із складових створення високого рейтингу ВНЗ
Автори: Гулай, Олена Сергіївна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Гулай О. С. Активізація рекламного забезпечення як одна із складових створення високого рейтингу ВНЗ / О. С. Гулай // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 48-49.
Короткий огляд (реферат): Забезпечення матеріально-технічною базою для навчання та практичної підготовки студентів – це головна складова не тільки ефективної роботи кожного ВНЗ, а й створення його високого рейтингу. Разом з тим існують багато питань, пов’язаних з обмеженістю бюджетного фінансування, зменшенням загальної чисельності абітурієнтів та великою конкуренцією серед ВНЗ, що є як позитивним, так і негативним фактором злагодженої роботи. У таких умовах важливим і приорітетним завданням є рекламне забезпечення в засобах масової інформації оголошень щодо заохочення вступу абітурієнтів до ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18758
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулай.pdf229.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.