Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковенко, Валентина Григорівна-
dc.date.accessioned2023-12-26T07:49:42Z-
dc.date.available2023-12-26T07:49:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯковенко В. Г. Напрямки підвищення рейтингу ВНЗ / В. Г. Яковенко // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18763-
dc.description.abstractОсновний закон ринкової економіки говорить, що попит визначає пропозицію. Потреба в інформації також породжує її пропозиція. Саме цим пояснюється стрімкий розвиток "індустрії довіри", що поєднує мільйони людей, тисячі друкованих видань і сотні дослідницьких центрів, кінцевий продукт діяльності яких – та або інша інформація. Однією з найбільш популярних форм надання інформації є рейтинги, які характеризують відносну значущість того або іншого об'єкта або явища порівняно з іншими аналогічними об'єктами або явищами. Високий рейтинг є одним з показників успішності ВНЗ. Високий рейтинг (при всій його умовності) залучає абітурієнтів, інвесторів, сприяє одержанню грантів, збільшенню фінансування, полегшує участь у конференціях.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleНапрямки підвищення рейтингу ВНЗuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковенко.pdf224.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.