Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18784
Назва: Основи та проблеми сегментування ринку в Україні
Автори: Євсєєва, Ольга Олексіївна
Ключові слова: сегмент
сегментування
вид сегмента
районування
економічне районування
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Бібліографічний опис: Євсєєва О. О. Основи та проблеми сегментування ринку в Україні / О. О. Євсєєва // Економіка розвитку. - 2010. - №3 (55). - С. 53-56.
Короткий огляд (реферат): UA: Визначено, що застосування права на державному рівні значною мірою залежить від якості та дієвості сукупності правових норм, ефективності та дієвості судів, незалежності і компетентності регулятивних органів та наявності у них відповідного кадрового потенціалу. З метою пошуку додаткових ринків збуту своєї продукції фірма може сегментувати покупців за різними ознаками, для чого запропоновано використання інструментів управлінського обліку в досягненні поточних та стратегічних завдань фірми.
EN: It is considered that application of law at government level mostly depends on the quality and efficacy of the totality of legal norms, efficiency and efficacy of courts, independence and competence of regulatory authorities and availability of corresponding personnel therein. To search for additional markets to sell its products a firm may perform segmentation of customers by various factors. In this case application of management accounting instruments is dwelt upon to attain current and strategic goals of company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18784
ISSN: 1683-1942 (print); 2304-6155 (online)
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євсєєва.pdf2.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.